Nog thuis - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Gerben Nap - WaarBenJij.nu Nog thuis - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Gerben Nap - WaarBenJij.nu

Nog thuis

Door: Gerben

Blijf op de hoogte en volg Gerben

07 Oktober 2007 | Nederland, Maastricht

Tsja, ik dacht, laat ik eens zon site bijhouden als ik weer vertrek. Dan kan ik eens wat meer vertellen en hoef ik minder te onthouden:P
Na 4 trips de afgelopen maanden (Belgrado, Tallinn, Rusland, Polen) heb ik nog iets meer dan 2 maanden over.
Ik ben van plan komende week eerst naar Frankrijk te gaan, een potje golfsurfen met plankenkoorts, en vervolgens naar Noorwegen te liften om daar vrienden op te zoeken. Dan moet ik even thuis zijn voor een waarschijnlijk toelatingsinterview voor University College, maar dat hoeft niet lang natuurlijk:) Ik vertrek dan zo snel mogelijk weer naar St.Petersburg, om het jaar af te sluiten met een trip naar Macedonie, waar ik ook vrienden op ga zoeken.
Ik hoop via deze site dan zo nu en dan wat te posten, zodat je je onder andere niet meer hoeft af te vragen waar ik nu weer uithang:D Dus hou het in de gaten!;)

• 09 Oktober 2007 - 10:45

Marjoleine:

veel plezier, Gerben

• 12 Oktober 2007 - 10:24

Christine:

Go Gerben...gimme a G gimme a E...enz.
    Veel plezier en surf ze!
    groetjes!

• 17 Oktober 2007 - 08:20

Hanneke:

Gefeliciteerd met je verjaardag en veel plezier op je volgende reisjes.
    groetjes

• 17 Oktober 2007 - 20:31