Nog thuis - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Gerben Nap - WaarBenJij.nu Nog thuis - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Gerben Nap - WaarBenJij.nu

Nog thuis

Door: Gerben

Blijf op de hoogte en volg Gerben

07 Oktober 2007 | Nederland, Maastricht

Tsja, ik dacht, laat ik eens zon site bijhouden als ik weer vertrek. Dan kan ik eens wat meer vertellen en hoef ik minder te onthouden:P
Na 4 trips de afgelopen maanden (Belgrado, Tallinn, Rusland, Polen) heb ik nog iets meer dan 2 maanden over.
Ik ben van plan komende week eerst naar Frankrijk te gaan, een potje golfsurfen met plankenkoorts, en vervolgens naar Noorwegen te liften om daar vrienden op te zoeken. Dan moet ik even thuis zijn voor een waarschijnlijk toelatingsinterview voor University College, maar dat hoeft niet lang natuurlijk:) Ik vertrek dan zo snel mogelijk weer naar St.Petersburg, om het jaar af te sluiten met een trip naar Macedonie, waar ik ook vrienden op ga zoeken.
Ik hoop via deze site dan zo nu en dan wat te posten, zodat je je onder andere niet meer hoeft af te vragen waar ik nu weer uithang:D Dus hou het in de gaten!;)

  • 09 Oktober 2007 - 10:45

    Marjoleine:

    veel plezier, Gerben

  • 12 Oktober 2007 - 10:24

    Christine:

    Go Gerben...gimme a G gimme a E...enz.
    Veel plezier en surf ze!
    groetjes!

  • 17 Oktober 2007 - 08:20

    Hanneke:

    Gefeliciteerd met je verjaardag en veel plezier op je volgende reisjes.
    groetjes

  • 17 Oktober 2007 - 20:31

    Robbert:

    Hey Prutser,

    veel plezier ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerben

Hitchhiking to Patagonia

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 316
Totaal aantal bezoekers 122321

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2011 - 01 Augustus 2012

Vancouver Fever

22 Mei 2010 - 25 Augustus 2010

UCU in Africa

29 Juni 2009 - 15 Januari 2010

The Xiamen Express

11 Oktober 2007 - 23 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: